Jeden naród, jeden Kościół, jedno sumienie

.

Gdańsk. Proboszcz Adam Kalina sprzedał swoje udziały w zadłużonej firmie zarejestrowanej na parafii

ksiądz Adam Kalina Gdańsk
Adam Kalina
fot. parafia
Urszuli Ledóchowskiej
Rok 2014 | Wyborcza.pl:

Aby uniknąć skandalu, proboszcz Adam Kalina z Gdańska sprzedał swoje udziały w zadłużonej firmie zarejestrowanej na parafii. Sprzedał specjalistom, którzy skupują zadłużone spółki, a władzom firm pozwalają uniknąć odpowiedzialności. - Łączenie mnie z tym jest czynem karalnym - przestrzegał nas duchowny przed pisaniem na ten temat.

(...) Spółkę Europa Travel proboszcz Kalina założył na początku 2005 r. Objął w niej połowę udziałów za 25 tys. zł.

(...) Czy ksiądz wie komu sprzedał swoje udziały? - Kupił je jakiś człowiek, to zupełnie mnie nie interesowało. Ja w tej spółce istniałem na papierze, nie miałem żadnych informacji - odpowiada ks. Kalina.

(...) Czy spółka Europe Travel została sprzedana, żeby uniknąć kłopotów z wierzycielami? - To nie byli moi wierzyciele, ja niczego nie zlecałem, za kierowanie spółką odpowiedzialny był prezes - wyjaśnia ksiądz.

(...) Siedziba na parafii, posiadał ksiądz udziały i do końca zasiadał w radzie nadzorczej... - Ja tam byłem tylko na papierze - odpowiada duchowny (wyborcza.pl, 09.02.2014).

***

Przeczytaj też | Adam Kalina agituje za kandydatami PiS w wyborach samorządowych

2 komentarze: Leave Your Comments

  1. WROK SĄDU:
    Bruksela, 22 lipca 2014

    W sprawie oskarżenia przeciwko Jorge Bergoglio et al. (Nr.18072014 – 002)
    Wyrok Magistratu Sądu Zwyczajowego, włącznie ze zgodnością większości decyzji i z wyjątkiem jednej odrębnej opinii.

    WERDYKT:

    Sąd Zwyczajowy oznajmia, że oskarżeni Jorge Mario Bergoglio, Adolfo Nicolas Pachon i Justin Welby są winni wszystkim zarzutom wymienionym w oskarżeniu o działania na szkodę ludzkości oraz osobistemu współudziałowi w handlu dziećmi, torturom i morderstwom dzieci. Wyrok jest prawomocny, zgodnie z Międzynarodowym Prawem Kryminalnym .

    W związku z powyższym Sąd skazuje oskarżone osoby na więzienie dożywotnie, bez możliwości pardonu i parolu. Sąd nakazuje natychmiastowe wykonanie wyroku poprzez powołane Drużyny Międzynarodowego Aresztu Obywatelskiego.

    Sad nakazuje także zajęcie posiadłości i odebranie dóbr osobistych oskarżonym osobom, na wieczną utratę, w celu częściowego zadośćuczynienia za ich przestępstwa.
    Autorytety Publiczne i Policja są pouczone do niesienia pomocy w aresztowaniach, lub odstąpienia
    od przeszkadzania wykonaniu tego WYROKU.

    WYROK SĄDU obowiązuje od dzisiejszej daty na podstawie prawomocnego autorytetu Międzynarodowego Prawa Zwyczajowego, jak i „jus gentium” – Prawa Narodów.

    Źródło: itccs.org

    OdpowiedzUsuń
  2. Jasne na złodzieju czapka gore. Teraz księżulo będzie sie smażył w piekle.

    OdpowiedzUsuń